niedziela, 15 maja 2016

W wolnym czasie ... 20

Dziś nie tylko książkowo czy filmowo, ale też robótkowo.
Ostatnio mam czas tylko na maleństwa. Oto jedne z nich.



Frywolitkowe kolczyki. Wzór własny. Koraliki są na tyle lekkie, że nie deformują delikatnej bazy.


Wykonane są z cienkiej bawełnianej nitki przeznaczonej do szydełkowych serwetek. Koraliki są plastikowe i lekkie. Całość usztywniłam lakierem.

Jeżeli chodzi o czas wolny od robótek to spędziłam go bardzo praktycznie. Uczestniczyłam kilka dni temu w spotkaniu dotyczącym zdrowego odżywiania zwłaszcza pod kątem karmienia dzieci.  Od czasu pojawienia się  Młodzika, zmieniłam trochę nasz sposób odżywiania, zwracając uwagę na jakość produktów. Od czasu gdy Młodzik poszedł do przedszkola, stwierdziłam, że zbyt rygorystyczne przestrzeganie zasad zdrowego żywienia nie ma większego sensu, bo nie kontroluję w pełni tego co je. Jednakże, na nowo zmotywowana, uświadomiona co do wartości odżywczych gotowych produktów dla dzieci, które często ociekają cukrem (np. soki czy serki) wracam do zdrowych nawyków żywieniowych. Na wstępnie zmieniłam płatki dla Młodzika z czekoladowych na zwykłe kukurydziane. Łatwo nie było, ale się udało.
Teraz kolej na nas. Zaopatrzona w nowe przepisy będę kombinować z dobrymi posiłkami zwłaszcza do pracy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz