piątek, 6 listopada 2015

Czapka z różnościami

Jest to moja odpowiedź na chłodniejsze dni. Niestety aparat troszkę zgubił kolor, gdyż ozdobne paski mają kolor fuksji do której pasują  koraliki, do czego można mieć wątpliwości patrząc na poniższe  zdjęcie.
Czapka robiona jest samymi prawymi, jeżeli chodzi o część robioną szarym kolorem (włóczka to akryl 100%), który ożywiłam koralikami wrabianymi w połowie szerokości pasa. Ponadto użyłam fuksjowego koloru do wykonania ozdobnego wzoru.
Ozdobny wzór wykonałam dzięki wskazówkom Intensywnie Kreatywnej.  Poniżej umieszczam link do bloga IK i filmiku z którego korzystałam wykonując wzór:
http://intensywniekreatywna.blogspot.com/2014/01/mam-gwiazdki-przed-oczami.html
Żeby ją dodatkowo ocieplić (robiłam ją z cienkiej włóczki) przyszyłam po wewnętrznej stronie cienką opaskę w szarym kolorze. Spełniło to dwojaką funkcję: grzeje i utrzymuje czapkę ściśle w pożądanym miejscu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz