poniedziałek, 23 lipca 2018

Słonecznik dla Słoneczka

Uwielbiam poranki. Siadam z kubkiem w ręku na balkonie, słucham śpiewu ptaków i patrzę na świat z mojego czwartego piętra. Mam wtedy poczucie pewnej lekkości, harmonijności z otoczeniem i poczucia, że jestem na właściwym miejscu (do pobudki dzieci 😉). Przekłada się to też na mój strój. Lubię wygodę, naturalne materiały, kwiaty we włosach które potarga wiatr. Chciał nie chciał mój styl w pewnym stopniu serwuję moim dzieciom gdyż to ja wybieram im ubrania. Bardzo chciałam żeby moje Słoneczko miało kwiaty we włosach. Żywe kwiaty odpadały z kilku powodów min. dla tego że nie lubię zrywać kwiatów wolę jak sobie rosną w naturalnym środowisku, a poza tym Mała mogłaby je zjeść. Tak powstała opaska ze słonecznikiem.


Wzór kwiatka pochodzi z DROPSowego kocyka THE MEADOW.  Do kwiatka dorobiłam listki i gałązkę. Doszyłam odpowiedniej długości gumkę, która trzyma opaskę na właściwym miejscu.


Na koniec wisienka na torcie czyli zdjęcie na właścicielce 



Słonecznie pozdrawiamy i niech Moc będzie z Nami😃



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz