wtorek, 3 lipca 2018

Kolorowa bransoletka

Przeglądając koraliki nadające się do pracy na krośnie wpadłam na blog Royal-Stone a w nim całe bogactwo bardzo przejrzystych wskazówek na wykonanie biżuterii różnymi technikami. Dla mnie która zaczyna swoją zabawę w tym kierunku, to prawdziwa skarbnica wiedzy. To właśnie tam zobaczyłam bransoletki makramowe. Znalazłam filmik na YouTube i mam:


Wykorzystałam koraliki które zalegały w moich zapasach, cieniutki rzemyk w kolorze gorzkiej czekolady (mojej ulubionej), nici i drewniany guziczek. 

Bransoletka jest bardzo kolorowa, a wpadające przez koraliki słońce sprawia, że mam na ręku tęcze 😊
Moja wersja jest dosyć długa, bo mogę opleść nadgarstek trzy razy. Stanowi częsty dodatek do moich "stylówek".
Do napisania i niech Moc będzie z Nami 😃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz