wtorek, 26 czerwca 2018

Krosno do koralik贸w

Dawno mnie nie by艂o. Tym razem jestem usprawiedliwiona (zw艂aszcza przed sob膮 馃槈) - sprz臋t mi pad艂. Jednak Wymarzony M膮偶 naprawi艂 moje male艅stwo i ju偶 mog臋 wrzuca膰 to i owo.
Pewnego wiosennego dnia, przegl膮daj膮c asortyment pewnego sklepu, wyskoczy艂a mi reklama w kt贸rej by艂o zdj臋cie bransoletki wykonanej z koralik贸w. Wpad艂am od razu po kolana w wielkim zachwycie. Przypomnia艂o mi si臋, 偶e kiedy艣 kupi艂am dla kogo艣 na prezent dzieci臋ce krosno, kt贸re ostatecznie nie zosta艂o wr臋czone. Jaki艣 zas贸b koralik贸w te偶 posiadam, wi臋c przyst膮pi艂am do pracy.
Wysz艂o tak:
czyli do poprawki.
Robi膮c prototyp dowiedzia艂am si臋, 偶e krosno i koraliki mam nie takie. Sprawdzi艂am w necie krosna do koralik贸w. Zachcia艂o mi si臋 drewnianego (bo eko) z regulowan膮 d艂ugo艣ci膮 (bo praktyczne). Cena tych kt贸re spe艂nia艂y moje wymagania zwala艂a z n贸g. Dramat. Tu na scen臋 wkracza M贸j Zdolny Tatu艣 i jego niedawno odkryte umiej臋tno艣ci. Finalnie na Dzie艅 Dziecka zosta艂am posiadaczk膮 poni偶szego cuda stworzonego w艂asnor臋cznie przez Mojego Zdolnego Tatusia.




Dzi臋ki jeszcze raz M贸j Zdolny Tatusiu 馃槂.

Ps. Na chwil臋 obecn膮 nie mam nowych twor贸w na kro艣nie, gdy偶 zgodnie z obietnic膮 dan膮 samej sobie jak wyko艅cz臋 co mam do wyko艅czenia to dopiero zrobi臋 co艣 nowego. Testy si臋 nie licz膮. Prototyp zachowa艂am sobie na pami膮tk臋. S艂u偶y mi jako zak艂adka do ksi膮偶ki.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz