wtorek, 11 października 2016

Opaska na uszy" Zachodzące słońce" i dywanik

Jak napisałam w poprzednim poście, tak robię. Opaska na uszy nabiera kształtów. Robi się ją szybko i przyjemnie. Jest mięciutka i w bajecznych kolorach, które dodadzą słońca (choćby zachodzącego) tym deszczowym dniom.


Na zdjęciu widać połowę opaski, prawie skończoną. Szczegóły wykonania podam, gdy już będzie gotowa.

Pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć. Postanowiłam jednak wrzucić zdjęcia mojego dywanika, choć daleko im do przyzwoitości.
.

Robiłam go z akrylu, z domowych zapasów. Wyszedł większy niż przypuszczałam (70 x70 cm).
Wzór stanowi kombinacja oczek prawych i lewych (6 prawych, 6 lewych przez 6 rzędów /prawe nad prawymi, lewe nad lewymi/, a następnie zmiana 6 lewych, 6 prawych). Wyszła kwadratowa szachownica.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz