piątek, 17 czerwca 2016

W wolnym czasie...25

... czytam "Bóg, kasa i rock'n'roll" Szymona Hołowni i Marcina Prokopa. Jest to zapis dialogu prowadzonego pomiędzy Panami Hołownią i Prokopem, na tematy wymienione w tytule i jeszcze kilka innych. Jest to książka którą czytam dosyć długo. Nie jestem w stanie przeczytać jej jednym tchem, gdyż co chwilę zastanawiam się, co ja myślę nad poruszana kwestią, i którego z autorów argumentacja bardziej mnie przekonuje. 
Zaskoczyła mnie, bardzo pozytywnie, postać Pana M. Prokopa. Do tej pory postrzegałam Go jedynie poprzez pryzmat prowadzonych przez niego programów (co nie znaczy, że wtedy odbierałam go negatywnie ;)
Świetna książka, która pokazuje że dialog zawsze jest możliwy, jeśli jesteśmy otwarci na drugiego człowieka i warto że go prowadzić. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz