czwartek, 9 czerwca 2016

Konkursowa bluzeczka

Prace na konkurs u Intensywnie Kreatywnej opublikowane. Niezwykły przykład 30 interpretacji letniej kreatywności. Każdy wspaniały i każdy inny.
Oto moja letnia bluzeczka

Bluzka zrobiona jest z bawełny Drops Paris recycled denim oraz  DROPS ♥ You #5). Wzór kwiatków zaczerpnęłam ze swetra Sunny Day Dropsa. Wykorzystałam go do ozdobienia tyłu.


Zarówno górę jak i dół swetra przyozdobiłam "Łotewskimi warkoczami" których nayczyłam się od Intensywnie Kreatywnej przy okazji Razemopakowywania.

Jestem bardzo zadowolona z efektu. I dumna z siebie, że sama opracowałam projekt, że go w pełni zrealizowałam, że zdążyłam w czasie i ... że da się to nosić ;)

Teraz pozostało mi cierpliwie czekać na wyniki. Trzymajcie kciuki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz