środa, 23 września 2015

Zwyklak rozpoczęty.

Ten tydzień upływa mi przy robieniu sweterka dla mojego Synka. Poniżej prezentuję początek robótki, którą po trzech przymiarkach i pruciach zdołałam  dopasować.  Jest to stan poniedziałkowy.





Włóczka to DROPS PARIS Recycled denim, kol. 103. 100% bawełny.  Druty bambusowe na żyłce rozmiar 5 mm.
Widoczny na zdjęciu pasek czerwieni, to szydełkowy pomocniczy łańcuszek. Docelowo ma to być sweter z gatunku zwyklaków, czyli noszony dosyć często, a co za tym idzie,  prany równie często. Chcę żeby w razie potrzeby był łatwy do powiększenia, więc zarówno plisę dołu jak i mankiety rękawów dorobię na końcu. Decyzję w sprawie szczegółów podejmę w trakcie pracy, bo koncepcji zdążyłam już mieć kilka.
Założenie jest takie, żeby zrobić do końca tygodnia, a co z tego wyjdzie sama jestem ciekawa.                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz