poniedziałek, 7 września 2015

Kolory takie inne od jesiennej aury.

Od jakiegoś czasu jestem posiadaczką polarowego pledu w bardzo optymistycznym kolorze, który był jak na moje potrzeby jednak trochę za mały.

Wyposażona w zapasy włóczki w równie energetycznym melanżu, oraz szydełko nr 4 ( na zdjęciu widać nr 3,25 jednak w trakcie pracy lepiej pasowało mi szydełko większe), postanowiłam obrobić jego brzegi. Oto efekty:
Powyżej prezentacja jednego rogu, a poniżej pełna gama kolorystyczna.
Kolory przywołujące energię lata, takie inne od jesiennej aury.

Ozdobny brzeg dodał pledowi po 5 cm z każdej strony. Zużyłam prawie 200 g tego kolorowego akrylu (260 m w 100 g). Teraz jest prawie idealnie. Potrzeba mi jeszcze tylko dwóch poduszek. Wzór już mam, włóczkę też, tylko czasu chwilowe braki.

 KasiaP


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz