środa, 1 września 2021

Górski widoczek (malowanie) - Robótkowa środa

Pierwszy września jest niezwykle bogaty w doświadczenia różnych zdarzeń. Od kilku lat, za sprawą Młodzika, jest to przede wszystkim początek roku szkolnego, a dla mnie początek wielu zmian. Życzę sobie i Wam, aby to był dla nas bardzo dobry czas.

Z tej okazji w ramach robótkowej środy coś nowego, czego do tej pory nie próbowałam:


Obraz namalowałam farbami akrylowymi na płótnie. Do tej pory operowałam jedynie olejem na płótnie. Obie techniki się znacznie różnią np. bardzo się zdziwiłam nakładając kolejną warstwę farby, że zamiast ciekawej faktury, pędzel zebrał wszystkie warstwy. To zapewne błędy amatora, o które będę mądrzejsza w przyszłości. 

Efekt widzicie powyżej. Nowy właściciel zadowolony. Ja no cóż, nic nie jest tak dobre by nie mogło być lepsze 😉. Przypomniało mi się, jak ja bardzo lubię malować.

Do napisania.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz