poniedziałek, 13 lipca 2020

Poduszka,która została testerem wzorów (druty)



Zaczęło się od poduszki, której przydałoby się nowe odzienie. Podobają mi się powłoczki robione na drutach, w warkocze lub inne wzory strukturalne. Najlepiej kremowe, z chwostem. Miałam kilka motków Cotton Light Dropsa w kolorze kremowym, druty leżały wolne, nic tylko robić.  Jak widać na poniższym obrazku, nie mogłam zdecydować się na jeden wzór. Pomyślałam że będzie to dobra okazja, żeby zrobić próbki kilku wzorów. Podczas robienia, okazało się, że część wzorów mocno ściąga.  Zrobiłam notatki z wykonanych próbek, po czym sprułam wszystko. Powłoczki co prawda nie zrobiłam, ale notatki na kolejne projekty są.


Poniżej książka, z której wzorów korzystałam. Wzory są w formie opisowej. Zdecydowanie wolę schematy.

Teraz pracuję nad pewną bluzką. Ale o tym w następnym wpisie. Chyba, że zmienię plany😉
Do napisania i niech moc będzie z nami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz