piątek, 10 maja 2019

Filcowe serduszko z klipsem

Bardzo proste filcowe podpinki do firanek. Te które oferowały lokalne sklepy nie pasowały mi kolorystycznie, zwłaszcza że na chwilę obecną potrzebna mi jedna. Idąc z duchem nie marnowania  i mając w domu zapasy filcu zrobiłam podpinkę sama.
Ozdobiłam je haftem, wykorzystując różne techniki haftu ludowego. Następnym razem do haftowania motywu użyję muliny. Podwójnie złożona gruba nić zbyt się
rozdwaja i jest za cienka. Może efekt będzie lepszy. Mam już wycięte kolejne dwa serduszka na wersję barwniejszą kolorystycznie.
Tył podpinki:
Jak widać na załączonym obrazku wykorzystałam zwykłą klamerkę do papieru. Przyszyłam ją z jednej strony dzięki czemu nie przesuwa się. Wybrałam małą klamerkę, która jest wystarczająca na moje potrzeby, ale równie dobrze sprawdziła by się każda wielkość. Jednak lepiej wygląda jeśli element filcowy zasłania klamerkę.
Podsumowując, zdo zrobienia podpinki użyłam:

  • kawałka filcu,
  • grubych nici,
  • igły,
  • włókniny do wypełnienia,
  • klamerki do papieru.
Do napisania i niech Moc będzie z Nami😃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz