piątek, 17 maja 2019

Czerwone mitenki w liście - podsumowanie.

O mitenkach w trakcie pracy pisałam tu . Skończyłam kilka dni temu. Oto one:


Jeśli się przyjrzeć niewiele się różnią, kształtem łodyżki. Jedna jest robiona zgodnie z oryginalnym wzorem, a druga to mój wymysł. Chciałam zobaczyć obie wersje, bo mam zamiar wykorzystać wzór w jakimś większym projekcie.
Mitenki robiłam na płasko. Wzór rozpisany jest na pracę w okrążeniach, dlatego trzeba pamiętać żeby w rzędach parzystych stosować odwrotnie oczka, tzn. tam  we wzorze jest oczko prawe u mnie było lewe itd. Nie robiłam kciuka, nadal się nad tym zastanawiam.
Zdjęcie na ręku:
Na koniec wyjątkowo życiowe zdjęcie, jak wygląda robienie zdjęć robótkom, gdy ma się obok małego towarzysza 😃

Gwoli wyjaśnienia rączka po lewej stronie nie należy do mnie, a chwilę później:

Do napisania i niech Moc będzie z Nami 😃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz