wtorek, 30 kwietnia 2019

Podsumowanie czytelnicze kwietnia




Ostatni tom cyklu Kwiat Paproci "Przesilenie" Katarzyny Bereniki Miszczuk. Trochę czekałam zanim pojawił się w bibliotece, ale warto było. Nadal ciekawie, z humorem i nieoczywiste zakończenie. Do tego wszystko osadzone w świecie współczesnym w którym nadal panuje wiara i obrzędy jak za czasów Mieszka I. Super pomysł na fabułę. Podobało się nie tylko mi, ale też mojej Mamie. Polecam cały cykl.
Marcin Prokop "Prokop prawdę ci powie". Świetne felietony, pełne dystansu do rzeczywistości, czasem nie łatwej. Świetne, inteligentne poczucie humoru autora. Polecam, bo warto.
Katarzyna Miller "Zrób to kochanie" - poradnik, z którym nie mam co dyskutować. Jak to poradnik, zawsze można znaleźć coś dla siebie. O ile się szuka.
Aleksandra Piotrowska"Szczęśliwe dziecko" - ulżyło mi gdy go czytałam, że idę "właściwą" drogą. Wiadomo, że nie dla każdego to samo dobro jest właściwe, ale czasami warto spojrzeć na pewne rzeczy z innej perspektywy.
Jakiś czas temu, zauważyłam że dużo częściej sięgam po jakieś poradniki dotyczące odpowiedzi na pytanie jak żyć, żeby nie chodziło tylko o przeżycie. Wcześniej omijałam taką lekturę wielkim łukiem. Niektóre pomogły mi dostrzec pewne rzeczy, a inne nie wniosły niczego nowego. Konkluzja na dziś wart czytać książki bo nigdy nie wiadomo co nas w nich spotka (o poradnikach które coś mi dały napiszę innym razem).
Do napisania i niech Moc będzie z Nami 😃

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz