czwartek, 24 listopada 2016

W wolnym czasie ... 34

Troszkę mnie nie było, ale to nie znaczy że nic w tym czasie nie robiłam. Przeczytałam min. książkę Reginy Brett "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę". Wiele razy przechodząc pomiędzy półkami w bibliotece kusiła mnie swoją okładką (mocna pomarańcza), ale nie wiedzieć czemu zawsze ją omijałam. Skusiłam się pewnego listopadowego szarego dnia. Zapewne potrzebowałam trochę więcej koloru w swoim otoczeniu :) 


Jest to zbiór kilkunastu opowiadań, poprzez które autorka chce uświadomić czytelnikowi jak cenne jest życie, ze należy celebrować każdą chwilę. Zadaje pytania, które mają nam pomóc odnaleźć swoje miejsce na ziemi. 
Wzrusza, motywuje, nakłania do zastanowienia się nad sobą. Z ciekawością sięgnę po kolejna książkę tej autorki. 
Jeśli ktoś szuka książki motywującej nie tylko do zmian, ale do szukania sensu w swoim życiu, to polecam. 
Ponadto dziergam czapkę dla siebie. Mam nadzieję że skończę ja niebawem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz