środa, 10 lutego 2016

Pierwszy męski sweter

Właśnie robię zwykły zimowy sweter.
Niech marker nie zmyli, to będzie męski sweter. Mój pierwszy. Robiłam już chłopięcy, ale męskiego jeszcze nie.
Robię go zgodnie ze wskazówkami Intensywnie Kreatywnej. Do tej pory robiłam na sposób "Babciny". porównam oba, zostanę przy wygodniejszym dla mnie. Na razie wygrywa sposób IK - nie trzeba zszywać boków.
Sweterek, a właściwie swetrzysko jest z włóczki DROPS ANDES, przy wykorzystaniu drutów z żyłką nr 9. Więcej o swetrze napiszę gdy go skończę (mam czas do 20 marca, czyli pierwszego dnia wiosny:). Robi się go bardzo szybko, tylko trudno przyzwyczaić mi się do grubości drutów. 

Teraz zrobię sobie przerwę na walentynkowy projekt. Plan już mam, tylko jak zawsze nie wiem czy czasu starczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz