niedziela, 24 października 2021

Czapka w jesienne liście (druty)

        „Robótkowy piątek” został tym razem „robótkowym poniedziałkiem”. Jest to pewna niekonsekwencja, która zapewne nie raz, nie dwa pojawi się w tym jakże uporządkowanym blogowym świecie. Idealnie zgrywa się to ze stanem panującym w moim prawdziwym świecie, gdzie jakieś plany mam, dosyć nawet konkretne i wrażenie, że realizuję plany ułożone zupełnie przez Kogoś innego. Jak to mówią, my swoje, życie swoje. Póki co płynę z falą. Na tej fali powstała czapka. Zdjęcia jeszcze przed blokowaniem, ale nie mogłam powstrzymać się by jej nie pokazać.


        Zrobiłam ją z trzech włóczek: granatowa to Baby Alpaca Silk Dropsa (kol. 6935), brązowa to Alpaca Dropsa (kol.0403) oraz kolorowa Drops Delight (kol.18).  Ściągacz wykonałam na 5 drutach 2,5 mm, a resztę metodą magic loop na drutach 3,25. 

Zdjęcia w trakcie prac (każdy powtarzalny schemat zawsze oddzielam markerem, wtedy łatwiej mi znaleźć ewentualne błędy i je naprawić):



        Jeżeli chodzi o wzór, to sama baza, też lekko przeze mnie zmodyfikowana pochodzi ze wzoru na czapkę Sweet Caroline by Drops Design. Moja wersja jest znacznie płytsza. Do tej bazy dopasowałam wzór w liście i koniczyny. Czapka to pierwszy element kompletu. Zaczęłam robić też rękawiczki z tego wzoru, a ponieważ wprowadzam także modyfikacje więc pewnie trochę się zejdzie (mam nadzieję skończyć przed mrozem). Co do szalika zastanawiam się jeszcze nad wzorem.

        Wracając do czapki. Jest mięciutka, wprost nie mogę przestać jej głaskać,
z lekkim włoskiem. Ciepła, leciutka, jakbym nosiła na głowie chmurkę. Przemiła. 

Na koniec jesienne piękne kolory:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz