czwartek, 13 lipca 2017

Miś gotowy do spania

Tym razem wersja przeznaczona dla chłopca. Stąd dobór kolorów: ciemno szara baza i dodatki w kolorze błękitnym i białym.
Oto Miś, miś jest bardzo śpiący dziś:)


Tym razem wyposażyłam Miśka w czapeczkę i bambosze, które mają uszy i oczka.

Miś bez dodatków:
Dodatki bez Misia:

Jeszcze dane techniczne.
Zrobiłam go szydełkiem nr 4,00, przy użyciu włóczki Drops Cotton Light (50% bawełna, 50% poliester) w kolorach: ciemny szary, błękitny i biały. Wypełniłam, jak zawsze, antyalergiczną włókniną (jedynie uszy  nie są wypchane, żeby lepiej się układały). Oczy zrobiłam z dwóch koralików.
Wzór bazy to moja wariacja schematu który pochodzi z anglojęzycznej Mollie Makes 38/2014 , do którego wprowadziłam znaczne modyfikacje. Dodatki to w całości moja kombinacja (choć pomysł inspirowany przepastnym pinterestem).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz