niedziela, 11 czerwca 2017

Kapelusz na lato

Przez kilka lat chroniłam głowę przed letnim słońcem pod kapeluszem, który zrobiłam ze sznurka. Nie wiedzieć kiedy, nie wiedzieć gdzie, kapelusz zaginął. Nie pozostało mi nic innego jak zrobić nowy. Tym razem użyłam włóczki Cotton Light DROPS ( 50% bawełna, 50% poliester) w kolorze kremowym. Rondo usztywniłam wrabiając w oczka sznurek. 


Na zdjęciu rondko faluje, ale na głowie tego nie widać. Rondo jest na tyle elastyczne, że daje się swobodnie układać, a jednocześnie na tyle sztywne by się nie odkształcać. Część środkową kapelusza zrobiłam ażurową, żeby był przewiewny.

Na koniec zdjęcie mojego nowego nabytku. Zakupiłam go na XVIII Mazowieckich Dniach Rolnictwa organizowanych corocznie na Poświętnem. Impreza przyciąga tłumy, a wystawcy kuszą tradycyjnymi przysmakami i własnoręcznie robionymi tworami wszelakimi. Skusiłam się jedynie na chleb pytlowy i gliniany garnuszek.


Poza tym staram się kończyć pozaczynane i niedokończone prace, a przy tym lista nowych rzeczy do zrobienia wciąż rośnie. Oddalam się więc do nadrabiania zaległości.
Do napisania.

Jeżeli ktoś byłby zainteresowany dokładnym opisem wzoru zrobienia kapelusza, proszę napisać w komentarzach, a ja załączę rozpisany wzór pod postem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz