piątek, 30 kwietnia 2021

Zawieszka okienna "Płatek śniegu" (szydełko)

    Serwetka, która powstała jakiś czas temu. Wykonałam ją z bawełnianego kordonka, w kolorze ecru. Niestety nie posiadam oznaczenia, ale nie jest zbyt cienki. Robiłam ją według wzoru "Płatek śniegu". Jest to model nr 8 z gazetki Diana robótki ekstra 2 2020. Cały numer jest poświęcony zawieszkom  okiennym. Mój "Płatek śniegu" też został zawieszką okienną. Wzór jest bardzo prosty i szybki w robieniu. Według wzoru serwetka ma średnicę 25 cm. Naciągnęłam ją na obręcz 30 cm. Jak widać powyżej, do porządnego naciągnięcia potrzebna jest większa obręcz. Jak tylko taką kupię to zamienię. Myślę że efekt będzie znacznie lepszy. 

Poniżej jeszcze w trakcie pracy.


    Przed nami majówka. Miłego odpoczynku. Ja mam zamiar spędzić ten czas aktywnie, kreatywnie i pozytywnie 😉. Czego wszystkim życzę.

Niech moc będzie z nami  i do napisania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz